Magunkról

Főoldal 9 Magunkról

Céljaink

Célunk, hogy szoftveres megoldásaink alkalmazásával közszolgáltatói, pénzintézeti és KKV Partnereink, korszerű ügyfélkiszolgálást, hatékonyabb és gazdaságosabb működést érhessenek el.

Célunk továbbá olyan informatikai infrastruktúra üzemeltetési szolgáltatások biztosítása a KKV és pénzintézeti szektorban, amelyek magas szintű biztonságot és zavartalan működést eredményeznek Ügyfeleinknek.

Célunk, hogy egyedi igényeket kielégítő, elérhető árú, mégis nagyvállalati minőségű megoldásokkal a Partnereink által képviselt szektorok meghatározó és elismert szolgáltatójává váljunk.

Ezen célok eléréséhez, azonban a magasan kvalifikált szakemberek, az elhivatottság és a tapasztalat önmagában nem elegendő, az eredményekhez csapatban kell dolgozni, ezért célunk egy olyan csapat létrehozása és fenntartása, ahová szívesen tartoznak a munkatársak, és kompetens vezetők irányításával jól szervezett, eredményes munka folyik.

HWS székház

Működési elv

A HW Stúdió Kft. sokrétű informatikai szolgáltatásokat és termékeket kínál, elsősorban pénzintézetek és kisvállalati ügyfelek számára. Szolgáltatási kínálatunk közé tartozik a rendszerüzemeltetés, bankinformatikai szolgáltatások nyújtása, webes- és mobil alkalmazások fejlesztése. A komplett informatikai szaktanácsadás mellett vállaljuk számítástechnikai hálózatok tervezését és kivitelezését, ügyfeleink hardver vagy szoftver környezetének beszerzését, karbantartását, szervizelését.
Kiemelt termékünk a saját fejlesztésű BORDER vállaltirányítási rendszer, melynek teljes körű támogatását is biztosítjuk.
Célunk, hogy ügyfeleinket mindennapi informatikai munkájukban támogassuk, jelentsen ez akár hardveres, akár szoftveres probléma megoldást.
A HW Stúdió Kft. számára legfontosabb szempont a partnerek megelégedettsége. A szolgáltatás kínálat és a technikai megoldások folyamatos fejlesztése a mindenkori igényeknek megfelelően, az ügyfélkiszolgálás minőségének emelése, a nagy mennyiségű ügyfél adat biztonságos kezelése olyan feladatok, amelyeket a működés során minden pillanatban szem előtt kell tartani, az elért eredményeket nem végeredménynek, hanem a meghatározhatatlan hosszúságú út egyik állomásának kell tekinteni.

A 2001-ben bevezetett ISO 9001 szerinti minőségirányítási rendszerünk, és a 2011-ben bevezetett ISO 27001-nek megfelelő információbiztonság irányítási rendszerünk kialakítása, működtetése és folyamatos fejlesztése során legfontosabb értékeinknek tekintjük:

  • az ügyféligények teljes körű kiszolgálását,
  • ügyfeleink változó igényeinek való megfelelést,
  • a technológia fejlődéséhez és a vele járó információbiztonsági követelményekhez való gyors alkalmazkodást,
  • szakembereink tudásának folyamatos fejlesztését,
  • a gyors, rugalmas, és nyomon követhető feladat végrehajtást,
  • a magas rendelkezésre állás biztosítását és a szolgáltatási szintek emelését,
  • a jogi követelmények ismeretét és az azoknak való megfelelést.

Információ biztonsági stratégiánkban elsődleges szempont ügyfeleink adatainak védelme a rendelkezésre állás, bizalmasság és a sértetlenség szempontjából. Ezen túlmenően szervezetünk sikerét meghatározzák azok a saját fejlesztésű integrált üzleti, informatikai alkalmazások, melyekkel vevőink igényeit teljesítjük. Ezek számunkra szintén fontos, védendő értékek.