eÜgyfélszolgálati portál

 

A komplett rendszer működését biztosító felület, mely a rendszer adminisztrátorai
és az ügyfélszolgálati munkatársai részére kerül kialakításra az alábbi funkciókkal:

  • eSzámlák hitelesítése,
  • archív számlák hitelesítése,
  • mobil applikációk kiszolgálása,
  • ügyfélkapu felület kiszolgálása,
  • ügyfélszolgálatos kollégák kiszolgálása (ügyfél aktivitás, ügyfél adatok, napló állományok lekérdezése),
  • jelenlegi számlázási rendszer interfész integrálása,
  • helyi ügyviteli rendszer – ePortál kommunikáció biztosítása (pl.: archív számlakötegből egyetlen számlakép kinyerése)
  • általános e-mail küldési funkció

 

 

Telefonos Ügyfélszolgálati Rendszer

 

Az általunk fenntartott Telefonos Ügyfélszolgálati Rendszer megoldást nyújthat

  • a merőóra állás bejelentésére (automatán keresztül akár 0-24 órában),
  • a fogyasztók azonosítására,
  • bejelentések és reklamációk kezelésére,
  • az ügyintézővel folytatott beszélgetések hangrögzítésére,
  • hiba vagy üzemzavar esetén automatikus tájékoztatás bemondására.

Vissza