eÜgyfélszolgálati portál
A komplett rendszer működését biztosító felület, mely a rendszer adminisztrátorai
és az ügyfélszolgálati munkatársai részére kerül kialakításra az alábbi funkciókkal:
- eSzámlák hitelesítése,
- archív számlák hitelesítése,
- mobil applikációk kiszolgálása,
- ügyfélkapu felület kiszolgálása,
- ügyfélszolgálatos kollégák kiszolgálása (ügyfél aktivitás, ügyfél adatok, napló állományok lekérdezése),
- jelenlegi számlázási rendszer interfész integrálása,
- helyi ügyviteli rendszer – ePortál kommunikáció biztosítása (pl.: archív számlakötegből egyetlen számlakép kinyerése)
- általános e-mail küldési funkció
Telefonos Ügyfélszolgálati Rendszer
Az általunk fenntartott Telefonos Ügyfélszolgálati Rendszer megoldást nyújthat
- a merőóra állás bejelentésére (automatán keresztül akár 0-24 órában),
- a fogyasztók azonosítására,
- bejelentések és reklamációk kezelésére,
- az ügyintézővel folytatott beszélgetések hangrögzítésére,
- hiba vagy üzemzavar esetén automatikus tájékoztatás bemondására.