Webes ügyfélkapu

 

A szolgáltató ügyfelei részére egyedi felületet alakítunk ki, melyen keresztül (név és jelszó megadásával) online kapcsolatot teremthetnek a szolgáltató belső ügyviteli rendszerével. Ezen keresztül nem csak lekérdezhetnek, de adatot is tudnak felvinni, pl. mérőállás bejelentése.

Az ügyfélkapu számítógépen és mobil eszközökön is elérhető!

 

A szolgáltatási csomag részét képezi egy olyan webes ügyfélkapu kialakítása, ahol Partnerünk igényeinek megfelelően egy felhasználónév és jelszó segítségével elérhető és akár a belső ügyviteli rendszerrel on-line kapcsolatban álló felületen keresztül a felhasználók részére biztosítottak az alábbi funkciók:

  • A fogyasztó eSzámláját az egyedi felületre történő bejelentkezés után megnézheti, letöltheti (akár többször is), és opcionális fejlesztéssel on-line ki is fizetheti.
  • Visszamenőleg bármelyik hónap számlája elérhető, letölthető és kinyomtatható.
    Az egy partnerkódhoz tartozó összes fogyasztási hely számlája egy helyen található meg.
  • Már a számla megnyitása előtt látható a fogyasztási hely, a számlaszám, fizetési határidő
    és a fizetendő összeg, kiegyenlített számlák esetében megjelenik a kiegyenlítés dátuma.
  • Személyes adatok megjelenítése,
  • szerződéses adatok megjelenítése,
  • mérőállások bejelentése, korábbi mérőállások lekérdezése (több fogyasztási helyre, különféle mérőkhöz kapcsolódóan is),
  • számlák/kintlévőségek lekérdezése, és on-line kifizetése,
  • időpontfoglalás, igény szerint összekötve az ügyfélhívó rendszerrel,
  • hiba és egyéb bejelentések,
  • fizetési mód váltás teljesen elektronizált lehetősége.

 

Az ügyfélkapu kinézete, felépítése, teljes funkcionalitása és megvalósításának egyéb lehetőségei az egyedi igények mentén kerülnek véglegesítésre.

Az új internetes ügyfélszolgálati felülettel, ill. az ehhez kapcsolódó alkalmazásokkal lehetőséget biztosítunk szolgáltató partnereink meglévő és leendő ügyfelei számára, hogy bárhol bármikor tájékozódhassanak szerződéseikkel kapcsolatos információkról és olyan korszerű szolgáltatásokat vegyenek igénybe, mint a mérőállások interneten keresztül történő bejelentése, vagy a fogyasztásaikhoz tartozó számlák megtekintése.

 

Mobil applikáció

 

Az okostelefonok és tabletek elterjedésével valamennyi gazdasági társaság számára kiemelt jelentőségű területté vált a mobil eszközökön megjelenő specializált tartalmak és szolgáltatások elérhetővé tétele az ügyfelek számára.

Mindhárom elterjedt mobil platformon (iOS, Android, Windows Phone) a webes ügyfélkapuval azonos funkcionalitású dedikált alkalmazások készítését tudjuk biztosítani, melyek egyedi igények mentén kiegészítve további funkcionalitással ruházhatóak fel (pl.: ügyfélszolgálat kereső, hírek menüpont, stb.)

Az alkalmazások ügyfeleink igényei alapján, a webes ügyfélkapuhoz hasonlóan, egyedi látványtervek szerint készülnek, melyet minden esetben ügyfelünk már kialakult arculatához illesztünk. Az elkészülő mobil alkalmazáson megjelenő információk frissítéséhez, menedzseléséhez, hatékony háttérrendszert biztosítunk.

 

Vissza